• Darmowa wysyłka powyżej 450 zł
  • 30-dniowy okres zwrotu
  • Dostawa 4-7 dni
Moje kontoKontakt

Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaki jest czas dostarczanienia przesyłki?

    Dostawy z rockdenim.com zwykle odbywają się w ciągu kilku dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni od otrzymania zamówienia (dni robocze). W szczycie sezonu można spodziewaćsię nieco wydłużonego okresu dostawy. Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia dostawy, ważne jest, aby się z nami skontaktować.

  • Ile kosztuje wysyłka?

    Oferujemy darmowe przesyłki w przypadku zamówień o wartości powyżej 450zł. Koszty przesyłki dla zamówień poniżej 450zł wynąszą 50zł. 

  • Z jakiego dostawcy korzystamy?

    Postnord MYPACK/DPD. Nasze paczki są dostarczane do najbliższego agenta Postnord. Gdy paczka dotrze do Twojego agenta DPD, zostanie wysłane ​​powiadomienie SMS oraz powiadomienie mailowe. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu kilku dni, wysyłane jest przypomnienie listem. Paczka pozostaje u agenta przez około 14 dni, po czym jest odsyłana do nas. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami zwrotu.

  • Zasady dotyczące zwrotu towarów?

    W celu zwrócenia towaru, skorzystaj z etykiety zwrotnej zawartej w dostawie i wypełnij formularz,  dołączony do opakowania z krótką informację o powodzie zwrotu. Dokładamy wszelkich starań aby procedura zwrotu była jaknajbardziej przyjazna dla naszych klientów. Dołącz ulotkę do paczki i przekaż paczkę najbliższemu agentowi pocztowemu.

  • Czy mogę wymienić / zwrócić bieliznę?

    Nie. Niestety nie uwzględniamy zwrotów bielizny gdy opakowanie zostało otwarte a produkt przymierzany.

  • Nie mogę odnaleźć etykiety zwrotnej. Co zrobić?

    Jeśli nie masz dokumentu zwrotnego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz dział obsługi klienta prześle Ci nowy dokument zwrotny za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • Moja faktura jest nieprawidłowa - Co zrobić?

    Skontaktuj się z obsługą klienta Klarna bezpośrednio pod numerem telefonu: 08 - 120 120 10 lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@klarna.com W razie problemów skontaktuj się z nami pod adresem post@rockdenim.com.

  • Dokonałem zwrotu - Czy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Procedura zwrotu pieniędzy rozpocznie się, w okresie do 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego/reklamowanego produktu. Pieniądze pojawią się na Twojej karcie w ciągu 1-5 dni bankowych od momentu uznania reklamacji. Jeśli wybrałeś płatność fakturą, faktura zostanie poprawiona przez Klarna, a nowa faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail.

  • Zapłaciłem kartą i dokonałem zwrotu produktu. Ile czasu zajmuje odzyskanie pieniędzy?

    Współpracujemy z Klarna AB. Obsługują wszystkie nasze faktury i płatności, a także mogą pomóc w kwestiach związanych z rozliczeniami. Jeśli zapłaciłeś bezpośrednio, zwrócimy ci kwotę na to samo konto,z którego dokonałeś płatności. Może to potrwać do 5 dni roboczych, w zależności od banku. Tremin 5 dni liczony jest od momentu zarejestrowania zwrotu.



RockDenim AB

Numer Organizacyjny: 556903-9810

E-mail:

post@rockdenim.com

Telefon: 00 46 571 202 20

       

Jesteśmy dostępni w:

Pon 11–14     (lunch 12–13)
Wt-Pt 10–15 (lunch 12–13)

Płatności i faktury: 08 - 120 120 10  KLARNA


Skontaktuj się z nami za pomocąponiższego formularza kontaktowego


Metody płatności

Opcje wysyłki

Obserwuj Nas

Skontaktuj się

post@rockdenim.com00 46 571 202 20

Pon. 11-14 (Lunch 12-13)

Pon. - Pt. 10-15 (Lunch 12-13)

RockDenim