Kontakt
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest czas dostarczanienia przesyłki?
Dostawy z rockdenim.com zwykle odbywają się w ciągu kilku dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni od otrzymania zamówienia (dni robocze). W szczycie sezonu można spodziewaćsię nieco wydłużonego okresu dostawy. Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia dostawy, ważne jest, aby się z nami skontaktować.
-
Ile kosztuje wysyłka?
Oferujemy darmowe przesyłki w przypadku zamówień o wartości powyżej 450zł. Koszty przesyłki dla zamówień poniżej 450zł wynąszą 50zł.
-
Z jakiego dostawcy korzystamy?
Postnord MYPACK/DPD. Nasze paczki są dostarczane do najbliższego agenta Postnord. Gdy paczka dotrze do Twojego agenta DPD, zostanie wysłane powiadomienie SMS oraz powiadomienie mailowe. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu kilku dni, wysyłane jest przypomnienie listem. Paczka pozostaje u agenta przez około 14 dni, po czym jest odsyłana do nas. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami zwrotu.
-
Zasady dotyczące zwrotu towarów?
W celu zwrócenia towaru, skorzystaj z etykiety zwrotnej zawartej w dostawie i wypełnij formularz, dołączony do opakowania z krótką informację o powodzie zwrotu. Dokładamy wszelkich starań aby procedura zwrotu była jaknajbardziej przyjazna dla naszych klientów. Dołącz ulotkę do paczki i przekaż paczkę najbliższemu agentowi pocztowemu.
-
Czy mogę wymienić / zwrócić bieliznę?
Nie. Niestety nie uwzględniamy zwrotów bielizny gdy opakowanie zostało otwarte a produkt przymierzany.
-
Nie mogę odnaleźć etykiety zwrotnej. Co zrobić?
Jeśli nie masz dokumentu zwrotnego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz dział obsługi klienta prześle Ci nowy dokument zwrotny za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Moja faktura jest nieprawidłowa - Co zrobić?
Skontaktuj się z obsługą klienta Klarna bezpośrednio pod numerem telefonu: 08 - 120 120 10 lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@klarna.com W razie problemów skontaktuj się z nami pod adresem post@rockdenim.com.
-
Dokonałem zwrotu - Czy otrzymam zwrot pieniędzy?
Procedura zwrotu pieniędzy rozpocznie się, w okresie do 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego/reklamowanego produktu. Pieniądze pojawią się na Twojej karcie w ciągu 1-5 dni bankowych od momentu uznania reklamacji. Jeśli wybrałeś płatność fakturą, faktura zostanie poprawiona przez Klarna, a nowa faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
-
Zapłaciłem kartą i dokonałem zwrotu produktu. Ile czasu zajmuje odzyskanie pieniędzy?
Współpracujemy z Klarna AB. Obsługują wszystkie nasze faktury i płatności, a także mogą pomóc w kwestiach związanych z rozliczeniami. Jeśli zapłaciłeś bezpośrednio, zwrócimy ci kwotę na to samo konto,z którego dokonałeś płatności. Może to potrwać do 5 dni roboczych, w zależności od banku. Tremin 5 dni liczony jest od momentu zarejestrowania zwrotu.
RockDenim AB
Numer Organizacyjny: 556903-9810
E-mail:
post@rockdenim.com
Telefon: 00 46 571 202 20
Jesteśmy dostępni w:
Pon 11–14 (lunch 12–13)
Wt-Pt 10–15 (lunch 12–13)
Płatności i faktury: 08 - 120 120 10 KLARNA