\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Jaki jest czas dostarczanienia przesyłki?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
Dostawy z rockdenim.com zwykle odbywają się w ciągu kilku dni roboczych (od poniedziałku do piątku). Czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni od otrzymania zamówienia (dni robocze). W szczycie sezonu można spodziewaćsię nieco wydłużonego okresu dostawy. Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia dostawy, ważne jest, aby się z nami skontaktować.
Postnord MYPACK/DPD. Nasze paczki są dostarczane do najbliższego agenta Postnord. Gdy paczka dotrze do Twojego agenta DPD, zostanie wysłane powiadomienie SMS oraz powiadomienie mailowe. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu kilku dni, wysyłane jest przypomnienie listem. Paczka pozostaje u agenta przez około 14 dni, po czym jest odsyłana do nas. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami zwrotu.
\\n
\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Zasady dotyczące zwrotu towarów?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
W celu zwrócenia towaru, skorzystaj z etykiety zwrotnej zawartej w dostawie i wypełnij formularz, dołączony do opakowania z krótką informację o powodzie zwrotu. Dokładamy wszelkich starań aby procedura zwrotu była jaknajbardziej przyjazna dla naszych klientów. Dołącz ulotkę do paczki i przekaż paczkę najbliższemu agentowi pocztowemu.
Nie. Niestety nie uwzględniamy zwrotów bielizny gdy opakowanie zostało otwarte a produkt przymierzany.
\\n
\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Nie mogę odnaleźć etykiety zwrotnej. Co zrobić?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
Jeśli nie masz dokumentu zwrotnego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz dział obsługi klienta prześle Ci nowy dokument zwrotny za pośrednictwem poczty elektronicznej.
\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Moja faktura jest nieprawidłowa - Co zrobić?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
Skontaktuj się z obsługą klienta Avarda bezpośrednio pod numerem telefonu: +46 10 888 51 75 lub wyślij wiadomość e-mail na adres kundservice@avarda.se. W razie problemów skontaktuj się z nami pod adresem post@rockdenim.com.
\\n
\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Zapłaciłem kartą i dokonałem zwrotu produktu. Ile czasu zajmuje odzyskanie pieniędzy?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
Współpracujemy z Avarda AB. Obsługują wszystkie nasze faktury i płatności, a także mogą pomóc w kwestiach związanych z rozliczeniami. Jeśli zapłaciłeś bezpośrednio, zwrócimy ci kwotę na to samo konto,z którego dokonałeś płatności. Może to potrwać do 5 dni roboczych, w zależności od banku. Tremin 5 dni liczony jest od momentu zarejestrowania zwrotu.
\\n
\\n
\\n
\"}}]}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"Dropdown\",\"properties\":[],\"children\":[{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"layout\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"container\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"s\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"margin\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"l\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"gap\",\"type\":\"dropdown\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"none\"}}]},{\"__typename\":\"ContentItem\",\"type\":\"dropdown-component\",\"properties\":[{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"title\",\"type\":\"text\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"Dokonałem zwrotu - Czy otrzymam zwrot pieniędzy?\"}},{\"__typename\":\"ContentItemProperty\",\"name\":\"content\",\"type\":\"html\",\"valueType\":\"SCALAR\",\"value\":{\"__typename\":\"StringValue\",\"value\":\"
Procedura zwrotu pieniędzy rozpocznie się, w okresie do 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego/reklamowanego produktu. Pieniądze pojawią się na Twojej karcie w ciągu 1-5 dni bankowych od momentu uznania reklamacji. Jeśli wybrałeś płatność fakturą, faktura zostanie poprawiona przez Klarna, a nowa faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail.